Warning: pg_connect(): Unable to connect to PostgreSQL server: FATAL: no pg_hba.conf entry for host "46.229.230.189", user "ij015000", database "ij015000db", SSL off in /home/nm017300/_sub/zoboralja/header.php on line 79

Warning: pg_exec() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/nm017300/_sub/zoboralja/header.php on line 80
Nyitra címere
Magyar verzió
Slovanská verzia
Az oldal megtekintéséhez Internet Explorer 6.0 ajánlott

Warning: chdir(): No such file or directory (errno 2) in /home/nm017300/_sub/zoboralja/index.php on line 79

ZOBORALJA
(Nyitra vidéke)

Zoboralja / ESEMÉNYEK / Gímesi, pogrányi, besenyői alapiskolák diákjainak balatoni nyaralása - Révfülöp - 2012. máj. 12-15. /

A Gímesi Alapiskola magyar tagozata, a Pogrányi Alapiskola
és a besenyői gyerekek nyaralása

Balaton, Révfülöp, május 12-15

A gímesi gyerekek élménybeszámolói:

Jessica
: „A balatoni kirándulás azért tetszett, mivel most voltam először a Balatonnál. A Balatonon kívül nagyon szép volt az ecséri romtemplom, és a tapolcai barlangi utunk is tele volt élménnyel. Nagyon sok emberrel ismerkedtem meg.”

Sabina: „Nekem azért tetszett a Balatonon, mert minden nap volt valamilyen program.”

Kati: „A balatoni kirándulás azért tetszett, mert sok érdekességet láttam, például a Kinizsi várat Nagyvázsonyban vagy az ecséri romtemplomot. Nagyon jó volt, még egyszer elmennék.”

Regina: „Ez a balatoni kirándulás nekem nagyon tetszett, mert fürödtünk a Balatonban, és sok érdekességet láttunk.”

Tomi: „Nagyon tetszett a Tapolcai Tavasbarlang, a Salföldi Major. Nagy pozitívum volt az, hogy új embereket is megismerhettünk, mivel több iskolából voltunk. Ha lehetne, jövőre is megismételném a kirándulást.”

Emmanuel: „Tetszett a Tapolcai Tavasbarlang és a Salföldi Major. Élőben is láthattam az őshonos magyar állatokat. Új embereket ismertem meg, akikkel nem biztos, hogy találkoztam volna. Ha lenne rá lehetőség, újból elmennék.”

Nikolasz: „Nekem nagyon tetszett a Tapolcai Tavasbarlang. Érdekes volt számomra az ecséri romtemplom is. A Salföldi Major is tetszett, mert sok érdekes állat volt ott. Sok új emberrel találkoztunk, akiket örülök, hogy megismertem.”

Viktor: „A Balaton mellett nagyon jó volt és jól éreztem magamat. Az első és az utolsó nap volt a legjobb, de amikor megnéztük a kilátót a Fülöp-hegyen, az is nagyon jó volt.”

Timi: „Nekem tetszett a balatoni kirándulás, mert szép kilátás volt. A négy nap alatt sok új helyet ismertem meg. Az első nap fürödtünk is, és nagyon jó volt a víz és a foci a pétfürdői lányokkal.”

Krisztina: „Legjobb barátnőmmel elmentem kirándulni a Balatonhoz. Sok jó és vicces kalandban vettem részt. Az első napon egy-két órán át a fürdést élveztük, majd a szállásunkon sok vicces beszélgetéssel folytattuk a napot. A másnap is laza volt, és gyorsan ment el, mert elsétáltunk az ecséri romtemplomhoz, amit megnéztünk közelről is, és még felmásztunk a kilátóhoz is. Aznap este sok új barátot megismertem, akikkel később sokat játszottunk. A harmadik nap már egy kicsit keményebb volt. Elmentünk nagyon sok helyre, nagyon jó volt, mert Badacsonyba is eljutottunk Kisfaludy Sándor présházához. A negyedik napon úton hazafelé megnéztük a Kinizsi várat Nagyvázsonyban, ami nagyon szép volt, és csak az volt kár, hogy már mennünk kellett tovább, hogy időben otthon lehessünk. Nagyon jól éreztem magamat, mert sok új barátom lett, és a pétfürdői iskolában azokkal is találkoztam, akik korábban nálunk jártak Gímesen.”

A pogrányi és besenyői diákok is megoszthatják élményeiket a neten, küldhettek képeket is a zoboralja@zoboralja.sk -ra

Zoboralja címere

Warning: pg_close() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/nm017300/_sub/zoboralja/footer.php on line 6